هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل دلفین دیوا پریمر آنتالیا 5 ستاره

 هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

هتل دلفین دیوا پرمیر از هتل های 5 ستارهآنتالیامیباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است که مسافران  تور آنتالیا  می توانند از آن بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه نیز می باشد که اتاقها و امکانات آن برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خانوادگی از این اتاقهای ویژه میباشند . این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94  که علاقه مند به ورزش هستند نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ. از دیگر خدمات و امکانات هتل دلفین دیوا پرمیرنیز میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربیکیو و کتابخانه اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا لحظه آخری  با اقامت در این هتل می توانند سفری فوق العاده را تجربه کنند.

 

 

 

 

 


هتل کلوب سرا آنتالیا 5 ستاره

هتل کلوب سرا آنتالیا


هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران عزیز تور آنتالیا  می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرادارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین مسافران تور آنتالیا لحظه آخری  و  علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سراکه شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

 

 

 

هتل شرایتون آنتالیا 5 ستاره

 هتل شرایتون آنتالیا

از امکانات هتل شیرایتونآنتالیامیتوان به  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان بهره ببرند . همچنین این هتل زیبا دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین عزیز می باشد تا این عزیزان هم بتوانند در راحتی و آسایش سفر خود را سپری کنند. مسافران تور آنتالیا 94  می توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. هتل شرایتون دارای زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان می باشد تا خانوادها بتوانند آرامش و آسایش خیال داشته باشند  . این هتل برای مسافران تور آنتالیا لحظه آخری  ورزش دوستان نیز امکاناتی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، پینگ پنگ ، بازی دارت و اسکواش می باشد.

 

 

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: